Dissabte 18 i diumenge 19 de febrer el Museu d’Història de Catalunya està de Carnestoltes! Per celebrar-ho oferim entrada gratuïta a totes aquelles persones que vinguin disfressades d’alguna època històrica i us proposem tot un seguit d’activitats.
TALLER DE MÀSCARES
Dissabte 18 de febrer a les 11.30 h
Organitza: Bestiari - Llibreria del Museu
Aforament limitat. Cal fer-ne reserva prèvia al telèfon 932 212 218 o a llibreria@bestiari.net
ITINERARI URBÀ A PEU PER LA BARCELONA DE LES DONES
Dissabte 18 de febrer, a les 11.30 h
Els carrers de Ciutat Vella han estat escenari quotidià de la vida de moltes dones anònimes amb els oficis més variats, però també del dia a dia de reines, metgesses, intel·lectuals, dones influents, etc., el nom de les quals ha arribat fins als nostres dies. Tot passejant, analitzarem l’evolució històrica del paper de les dones a la societat i coneixerem aquells indrets en els que encara avui podem trobar indicis del seu llegat.
Durada de l’activitat: 2 hores
Preu: 5€
VISITES GUIADES A LES EXPOSICIONS
Diumenge 19 de febrer
TALLER FAMILIAR: FES UN PESSIC D’HISTÒRIA!
Diumenge 19 de febrer a les 11.30 h
En aquesta activitat idearem entre tota la família el nostre partit ideal i defensarem el nostre propi programa electoral. En acabat, unes eleccions decidiran el nostre futur!
Edat: de 6 a 10 anys. Aforament limitat. Cal fer-ne reserva prèvia al telèfon 932 254 244 o a mhcvisites.cultura@gencat.cat.